Tento web využívá soubory cookies k poskytování služeb, shromažďování dat o návštěvnosti a personalizaci reklam. S používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Více informací
Zdraví národaČlánkySvé zaměstnance si vychováváme už na školách
sve-zamestnance-si-vychovavame-uz-na-skolach.jpg

Své zaměstnance si vychováváme už na školách

Zveřejněno: 14.03.2017

Spolehliví zaměstnanci jsou klíčem k úspěchu v kterémkoliv oboru.

Jsme si toho vědomi, a proto své potenciální zaměstnance oslovujeme už během vzdělávání – na středních, vyšších odborných nebo vysokých školách. Každoročně se účastníme veletrhů pracovních příležitostí a dnů otevřených dveří přímo na akcích jednotlivých škol.

V průběhu roku 2016 absolvovalo 50 studentů odbornou stáž v laboratořích synlab czech, ať už v rámci studia, nebo během letních prázdnin, či využilo možnosti psát závěrečnou absolventskou práci pod vedením některého z našich zkušených odborníků.

Klíčová slova: synlab czech

Doporučujeme


podcenovany-supervitamin-d-nam-chybi-predevsim-v-zime.jpg

Podceňovaný supervitamín D nám chybí především v zimě

19.11.2018Podle výzkumu Státního zdravotního ústavu chybí vitamín D drtivé většině české populace. Přitom právě „déčko“ chrání naše tělo před infekcemi a běžnými i chronickými nemocemi. Dostatečné množství vitamínu D přispívá ke zdravé funkci srdce, mozku a k dobrému trávení. Nejnovější výzkumy navíc ukazují, že nízká hladina tohoto vitamínu může zvyšovat riziko infarktu a mít negativní vliv na plodnost.
renatin-blog-20-napadu-jak-si-uzit-jaro.png

Renatin blog: 20 nápadů, jak si užít jaro

20.04.2018Jarní období je plné možností. Tady je můj žebříček aktivit, které mám ráda. A co víc – dají se provádět pod širákem! Některé se řadí mezi starou dobrou klasiku, jiné jsou jen náhodné blázniviny. Spousta z nich se dá podnikat s dětmi, kterými občas neuškodí se zase stát...
jak-promenit-prilohu-ve-skvely-hlavni-chod.png

Jak proměnit přílohu ve skvělý hlavní chod

16.02.2018Spousta lidí má zeleninu zažitou jako přílohu k masu nebo součást salátu. Přitom obzvlášť v zimě se s ní dá kouzlit na nejrůznější způsoby. Zaměřte se na druhy, které jsou u nás doma, jako je například růžičková kapusta, červená řepa, mrkev či celer. A protože bychom měli denně sníst kolem 400 gramů zeleniny, je skvělý nápad připravit si ji jako hlavní chod. Naše recepty zasytí, zahřejí a zároveň dodají potřebné živiny.